domingo, 30 de enero de 2011

DITA DE FEBRER


ENCONTRAREIS TODOS LOS MESES A COLOR EN MI PICASA.

3 comentarios:

Elena dijo...

¡HOLA CORAZÓN!
TE HE DEJADO UN REGALITO EN MI BLOG (POR CIERTO, HE PUESTO UN NUEVO FONDO CON TU DISEÑO DE VICHÍ, JIJIJI!!). PASA CUANDO QUIERAS. UN BESITO!!
http://elcofrecitoinfantil.blogspot.com/2011/02/un-bonito-regalo.html

Unknown dijo...

Hola Jessica: No sé la manera de fer-te arribar uns materials (poema de carnestoltes, adaptació d'un conte...) per compartir-ho si vols! Jo encara no tenc bloc, ni sé passar pdf a jpeg per penjar-ho a Picassa. Si vols t'ho envio i tú ho comparteixes si vols. Ho dic perquè m'encanta tot el que fas, i utilitzo moltes coses i així et puc enviar ses meves si vols fins que em faci el bloc i m'hi posi que "estoy en ello".
Bueno, em dic Laura sóc mestra a Formentera i sóc seguidora del teu bloc. La meva adreça: figareta@gmail.com
I enhorabona pel teu bloc: M'ENCANTA!

Jessica dijo...

HOla Laura! T'envio un mail,vale?